dinsdag 3 november 2009

regiodag

Vandaag een hele leuke regiodag gehad in Spakenburg.
We begonnen met een erg leuke lezing van een mevrouw, die al wandkleden maakte vanaf 1969, maar volgens een vriendin kon ze dat helemaal niet. Nou wij vonden van wel, en eigenlijk was ze haar tijd ver vooruit. Hele vrije werken, en bij elk kleed was wel een verhaal. Je kunt wel zeggen dat het herinnerings wandkleden waren. Daarna was er een Show and Tell. Veel dames hadden iets mee genomen om te laten zien. Nadat we de lunch hadden gehad, kregen we een mooi pakket, een documentenmap met leuke lapjes een velletje Vliesofix en een schilders frame om je werk daarop vast te maken als het af is. De bedoeling was een mozaik te maken. Je kon zelf een motief of patroon tekenen, of er waren patronen. Die van mij moet ik dus nu nog af maken, die laat ik tzt nog zien. Al met al weer een hele leuke dag gehad.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Gezellig zo'n regiodag hé. Is dit jou Show en Tell- Quilt op de foto? Mooi! hoe heette de dame die over haar werk vertelde? Wij hadden op onze regiodag enkele weken geleden, een lezing van Ria v. Els Dubbelaar. Heel interessant. Bij de workshop kregen we een pakketje stof en patroontje om een muisje te maken. Nou, dat staat nu mijn vriendin!

Anoniem zei

Ik vind je quilt prachtig, is dit je eigen ontwerp of is er een patroon van? Zo ja mag ik dan weten waar je het patroon gekocht hebt.