vrijdag 8 januari 2010

punchwerkje

Een tijdje terug screef ik op mijn blog dat ik een cursus punchen ging volgen. Om daar iets van te laten zien, heb ik een foto gemaakt van een werkje waarbij ik gepuncd heb op een ondergrond van synthetisch fluweel daarop taft, organza en mooie draden. Ik ben er zelf heel tevreden over. Ik krijg het ook steeds beter onder de knie. Vooral de gelaagdheid.
Punchen vind ik heerlijk om te doen. Lekker hard racen met een machine. Deed ik vroeger ook als ik de kleding van de kinderen naaide. Maar toen ik ging quilten en patchworken dan kun je echt niet racen, want daarmee kun je niet precies werken. Tenminste ik niet. Tezijnertijd laat ik nog wel meer zien.

Posted by Picasa
A while back I wrote on my blog that I punch a workshop was followed. For something of this to show, I made a photo of a work which I have puncd on a substrate of synthetic velvet subsequent Taft, organza and fine wires. I am very pleased with it. Especially the layering.


Punch I love to do. Good hard racing with a machine. Did I used to be when I sewed the clothes of the children. But when I went and patchwork quilting you can not really racing, because it can not quite work. At least I do not. I let see even more of my punch work.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Echt een mooi werkstukje Suze. Je krijgt het echt al heel goed onder de knie! Ik wist niet, dat je ook allerlei andere materialen kon punchen. De foto boven aan je blog,is zeker ook zo'n punchwerkje? Mooi gedaan!