dinsdag 23 februari 2010

Sunshine Award

Vandaag kreeg ik de Sunshine Award van Hannie , en nu is het de bedoeling dat je `m doorstuurd naar 6 mede bloggers, ik stuur `m naar NadiaAart  Tonny/  jacquelinedejong  Ellen  wietskekluck
Het is dan wel de bedoeling dat je een paar dingen doet, waaronder,
. Award op je blog zetten
. Vermeld de namen van degene waar je hem naar stuurt met een link.
. Maak ook een link bij de naam van wie je hem ontvangt.
. Stuur degene die hem ontvangt een berichtje.
Zo hebben we een beetje voorjaar in deze nog steeds koude dagen.


Today I received the Sunshine Award from Hannie, and now it is the intention that you `m send it to 6 fellow bloggers, I send 'm to Nadia, Aart Tonny / jacqueline dejong  Ellen wietskekluck

It is the intention that you do a few things, including,
. Set the Award on your Blog.
. Set a link of those who receive the award.
. Create a link to the name of who you receive it.
. Send the person who receives a message.
We have a little spring in the still cold days.

1 opmerking:

Aart zei

Dank je wel voor de Award. Ik apprecieer het dat je mijn verhaaltjes leuk vind. Ik vind het ook belangrijk om iets te vertellen wat hout snijdt.
http://quiltaart.blogspot.com