maandag 5 april 2010

Paintstick proefjes


Het weekend ben ik bezig geweest met mijn Paintsticks. Ik heb gestempeld,  maar ook met een malletje gewerkt. De eerste foto heb ik op een zwarte stof een uitgeknipt paterno malletje gelegd, op de rand van het paterno gekrijt en daarna met een kwast op de stof strijken.





De tweede foto is een monoprint, waar ik een mal  onder de stof heb gelegd en daarna met de paintstick er overheen kleuren.








De derde is een Colback waar ik een stempel van een varenblad onder heb gelegd en daarna met een stick ook overheen ben gegaan.
Posted by PicasaDe vierde en laatste heb ik een stempel van een  franse lelie gebruikt. De bovenste kun je bijna niet zien omdat ik die op een organza heb gestempeld. Maar het geeft wel een heel mooi effect.                                                                                 

2 opmerkingen:

Aart zei

Hartstikke leuk Suus. Ik vind de paintsticks eigenlijk te duur, daarom heb ik waskrijtjes, daar wil ik binnenkort afdrukken van gaan maken met ijzeren putdeksels, dus als je iemand geknield op straat ziet zitten ben ik het. Het is wel verslavend, maar wat niet, als je loopt te zoeken naar leuke putdeksels. Ideetje????
http://quiltaart.blogspot.com

Hannie de Beer zei

Prachtig zijn ze Suze. Die reliëfplaten heb ik ook liggen Ga er ook weer eens mee experimenteren.Het is een verademing om even op je blog te kijken! Het bezoek is net weg, en ik ben uitgevloerd! De vaatwasser draait al voor de derd keer en nog is het aanrecht vol.Het huis ziet er uit,of er een bom is gevallen,maar dat komt morgen wel? Gezellig om even je mooie proefjes te bekijken!