woensdag 5 mei 2010

Kaart

Vandaag heb ik een proef gedaan met Transfer en medium Gel. Ik heb de tekst en de mooie dame met de medium gel op de stof gedaan. Daarna met een spons en een waaier stempel, verf gestempeld. Nog wat kant een leuk draadje en nog wat tule en doorgestikt. Als laatste heb ik hier en daar nog wat embossing poeder erop geplakt. Maar dat heb ik gedaan nadat ik de kaart op de scanner heb gelegd, want anders zit de scanner onder de glitters, vind man niet zo leuk denk ik.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een erg leuke bewerking Suze! Heb je de tekst eerst gespiegeld alvorens die af te drukken? Heel moi die "vage"afdruk van de dame! Alles bijeen toch nog aardig wat bewerkingen,maar met heel goed resultaat!

billibeer zei

Hoi Suus wat een heerlijke log heb je toch!Ik herken zoveel van jou in mijzelf.Maar soms ben ik erg aan het prutten en wil het niet worden wat ik in mijn hoofd heb.Heb je procion robijn!Dat is de beste kleur rood en als je het in de wasmachine verft is de lap heel egaal.
groet marrie-jette.