vrijdag 17 september 2010

Maatjesproject

Gisteren heeft Tonny haar lap weer terug gekregen van mij. In een vorig berichtje heb ik verteld over het maatjesproject. De lap die ik van Tonny  kreeg was een hele mooie lap die ze gemaakt heeft met transferverf. En nu moest ik daar een top van maken van 50x50cm. Ik zag in de lap van Tonny de takken van een boom die over een vijver hangen. En daar heb ik een compostitie van gemaakt met een geverfde linnen lap van mezelf, ik heb alle stof van Tonny erin verwerkt. En gelukkig ze vond `m mooi, dus dat is dan wel weer een opluchting. Het was spannend om met het project mee te doen, en ook erg leuk.
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk idee.Ik zou ook wel eenszoiets willen doen.Misschien samen met jou?
Groet
Marrie-jette

Hannie de Beer zei

Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt!Hier is ze zeker blij mee !

Aart zei

Lijkt mij erg leuk! Je moet alleen je foto zo plaatsen dat hij vergroot kan worden, want ik kan het met bril op niet zo goed zien! Wil jij nog een foto hebben van jouw quilt BLAD in de zon op de ATT?
http://quiltaart.blogspot.com

mia zei

Hoi Suus, wat heb je mooi met de kleuren gespeeld, door het paars komt de originele stof mooi tot uiting.
gr.mia

Tonny zei

Hoi aart

Als je dubbelklikt op de foto wordt hij toch vergroot? Bij mij tenminste wel.

groeten, Tonny