zaterdag 2 april 2011

fiberkaart Maart

Voor de maand Maart had ik me ingeschreven voor het thema recycling. Ik heb een ondergrond gebruikt die ik nog over had van ander project, maar wat ik zo leuk vind er zitten ook theezakjes op. De rode blokjes zijn gebruikte theezakjes ( die ik spaar) ik heb ze gekleurd met transferverf en mee gestikt. Als Ans dit leest dan moet ze  vast lachen dat zijn dus de theezakjes, die we hebben veroverd bij de Design dagen in Eindhoven na onze kopjes  thee dan hè. Ik vond het zulke mooie theezakjes en omdat ik bijna alles kan gebruiken hebben we deze na de thee maar in een plastic zakje gestopt. Thuis natuurlijk de thee eruit, en gespoeld, hoezo recycling? De bamboe vind ik gewoon een erg mooi patroon, ( zelf getekend) en gestikt.

8 opmerkingen:

Beth zei

Very clever and I like the thread work.

marjolijn zei

Wat een prachtig resultaat Suze.

christina zei

Dat is nog eens recycling

Janny de Roo zei

Ik dacht even dat het organza was....Leuk geheel zo...!

nadia zei

Prachtig gerecycled Suus! Ik moest wel lachen om jouw theezakjes verhaal, mij gebeurde precies hetzelfde na een workshop van Cas Holmes (zij gebruikt echt van alles in haar quilts) Ik ben inmiddels ook bezig met mijn recyclingkaart en die bevat....tja.....theezakjes!!

Hannie de Beer zei

Heel mooi Suze! Leuk verhaaltje van de theezakjes!

Nienke zei

Hoe subtiel, een plaatje!

Ellen zei

Prachtig verhaal bij een mooie kaart
groet Ellen