donderdag 23 februari 2012

Pakketje van Beth



Vandaag kreeg ik via de post een pakketje stof van Beth. Drie prachtige sneeuwgeverfde lappen. En ook zulke mooie kleuren. Ik had haar laatst gemaild of ze het soms leuk vond om wat lappen te krijgen. Nu wilde ze dat wel maar alleen als we gingen ruilen, een soort van swap, nu helemaal leuk natuurlijk. Wat wel grappig is, we hadden het in de mail over een fat quater maar allebei hebben we dus wel wat meer naar elkaar toe gestuurd. Soms is het ook zo moeilijk om te kiezen, want welke lap stuur je nu weg. Waar het internet wel niet toe leid.

7 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een zeer goede ruil dacht ik? Prachtige lappen zijn het!

marjolijn zei

Beth heeft ook prachtige lappen van jou gekregen. Maar dit zijn ook juweeltjes.
gr. Marjolijn

Beth zei

They look good on your blog! I think the bottom two might be that red and black that split. I love when that happens. Happy making!!

christina zei

Deze zijn in ieder geval schitterend.

Even een tip> als je een reactie op jouw blog moet achterlaten, moet je 2, niet te lezen, woorden invoeren. Dit kun je bij de instellingen veranderen.

janneke zei

Mooi Suus. Wat een leuk idee om te ruilen.

Liesbeth Wessels zei

Je boft hier maar mee, ze zijn erg mooi.groeten van liesbeth

Joke Hardenbol zei

Wat een prachtige lappen. Ik heb gisteren ook een paar kleine lapjes van Beth gekregen.
Ook prachtig.
Ojee, jij hebt ook de nieuwe woordverificatie. Ik ga het weer proberen.