maandag 23 juli 2012

Verven

Al een tijdje loop ik te denken hoe het zal zijn als ik nu eens een lap stof verf met de stof naar beneden om een stok heen. Maar daar moet je wel mooi weer voor hebben, dus vandaag de stoute schoenen maar aan getrokken of eigenlijk slippers en blote voeten, en dat was maar goed ook want de spetters geel en blauw zaten op mijn voeten. Hij ziet er nu al zo mooi uit ik ben dan ook reuze benieuwd hoe de lap er morgen na het wassen uit komt. Wat een plaatje hè zo onder die tak.

7 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Het is een prachtig gezicht zo onder het bladerdak! Wat apart om zo de lap te verven. Super!

Aart zei

De lap is zeker een plaatje! Succes met wassen morgen.
http://quiltaart.blogspot.nl

Janny de Roo zei

't Is nu al een kunstwerk....wat gaat het worden...?

Beth zei

the coloring and streaks look so tree-like. Can't wait til tomorrow!

christina zei

onvoorstelbaar, zo mooi als die kleuren zijn geworden.

marjolijn zei

Oh, mooi!!! Hopelijk blijft hij zo mooi.

Knutselpret zei

Wat bijzonder zeg.
Ik kom nog es een keer bij je kijken als je gaat verven.
Geen idee hoe je zoiets doet.
Maar dit ziet er geweldig uit.
Groetjes Albèrtje