dinsdag 7 november 2017

Delmenhorst

Afgelopen zondag was de opening in Delmenhorst met het thema ZOOM waar mijn quilt Boundless voor geselecteerd was.
En laat ik nu de 2de prijs daarvoor winnen, het er mogen hangen vond ik al een kado dus de verrassing was erg groot. Zelfs de pers was erbij, en dan is het jammer dat mijn Duitse taal niet zo goed is maar ach je kunt ook niet overal goed in zijn. De prijs was een mooie kofferset waar ik de naaimachine in kan doen als ik op reis of een workshop ga volgen.
Art Quilt Award museum Delmenhorst


7 opmerkingen:

Knutselpret zei

wat gaaf Suze en ik denk dik !! verdiend ik had het al gevolgd op fb !!
Gefeliciteerd met je prijs en dat er nog maar mooie werken mogen volgen.

Beth zei

I am so pleased for you. You have had quite the journey in art. Congratulations.

mia zei

Van Harte gefeliciteerd, mooi ontwerp en handige koffers

Jo Huijsman zei

Wat ben je goed bezig Suze, hulde!

Janny de Roo zei

prachtig, van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs.

Hannie de Beer zei

Geweldig Suze!. Gefeliciteerd met deze prijs ! Een fraai werk , dus welverdiend!

Mien B zei

Gefeliciteerd !